Blogtrottr
運動新聞 - 頭條新聞 - Yahoo奇摩新聞
瀏覽 Yahoo奇摩新聞上的最新運動頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括運動頭條新聞的相關分析與意見。 
Explore DIRECTV

Enjoy HD DVR service in every room. Get every game every Sunday. Watch hit movies and shows anywhere. Bundle and save today!
From our sponsors
單打王嗆Kobe:1對1我能贏
Oct 3rd 2014, 05:03

麗台運動報 – 

很多湖人球員被問到能否1對1中擊敗布萊恩(Kobe Bryant),被譽為單打王的尼克楊(Nick Young)率先點頭。

尼克楊的說法很搞笑:「可能我可以,不過我不會讓他有這種感覺,因為我還得和他搭檔。他依舊得給我傳球,所以我會說會贏的是他。不過打心眼裡說,我們兩個誰會贏,我們兩個心裡都有數。」

不只如此,尼克楊在隊內對抗賽上,甚至以下犯上,朝布萊恩大噴垃圾話。

對於尼克楊的這種「態度」,布萊恩大部分時間不予理會,不過一旦在防守被吹犯規後,他也會忍不住回噴垃圾話,「他打得很好,但我在另外一個層次上,我要停下來等等他才行。我噴垃圾話是因為當你累了的時候,你的精神會有所懈怠,而噴垃圾話可以有助於你集中精神。」

對於和布萊恩一起訓練,尼克楊也表達了自己的看法,「這很重要,就像我所說的那樣,和科比這樣的球員每天在一起訓練,他能教導你。同時他也能夠看到你身上的一些東西,這種相互之間推動促進的感覺非常棒。」

Cleveland Cavaliers' LeBron James jumps to the basket during the NBA basketball team's scrimmage Wednesday, Oct. 1, 2014, in Cleveland. (AP Photo/Tony Dejak)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dasads 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()