Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
[問題] 請問這樣還有救嗎??
Jan 1st 2014, 11:15, by Abieee

作者Abieee (小U)

看板Salary

標題[問題] 請問這樣還有救嗎??

時間Wed Jan 1 11:15:43 2014

當初和公司面試的時候 他開的缺是台北總公司的職員 會在台北工作 但有跟我說前1個月會先在台南的生產線做教育訓練 教育訓練的期間就暫時住在台南分公司的宿舍 但現在我已經滿一個月了 結果主管昨天卻跟我說 要我繼續留在台南半年 頓時讓我有種受騙的感覺 感覺要回台北的日子遙遙無期 當初面試的時候都沒說過有可能會無限延期的事情! 而且我現在在台北還有房租要繳 請問我現在該怎麼辦? 很怕半年過後她又要我繼續待下一個半年!!!!!!! 謝謝大家的幫忙!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.74.75.21

MOONY135:解約跟離職選一個 01/01 11:22

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 dasads 的頭像
    dasads

    金曲獎 2014 入圍 名單, 金曲獎 2014, 第25屆金曲獎, 金曲獎2013, 金曲獎2012入圍名單, 金曲獎得獎名單, 金曲獎2013入圍名單,

    dasads 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()