close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 中華wifi自動認證app 網路下載
Jul 24th 2014, 19:09, by kriss

作者kriss (這是~~?)

看板MobileComm

標題[問題] 中華wifi自動認證app 網路下載

時間Thu Jul 24 19:09:11 2014

我最近剛從美國回來所以我的google帳號是美國的 結果在google play商店要下載中華電信 wifi自動認證的時候 play商店說我所在的地區無法下載這個app 有沒有人知道我可以去哪裡直接下載這個app的安裝擋? 我的google帳號沒有辦法換地點因為我還是有很多美國的app要使用 再麻煩知道的人告知一聲,謝謝! -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 140.122.110.206 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1406200154.A.E92.html

shengder :將Google Play網址貼上去後即可下載APK安裝 07/24 19:17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    dasads 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()